نیوزیها

... اخبار و دانلود بازی ، انیمیشن ، نرم افزار و

نیوزیها

... اخبار و دانلود بازی ، انیمیشن ، نرم افزار و

نیوزیها

برای اینکه از جدید ترین خبر های بازی های ااندروید و کامپیتر و فیلم ها و سریال های جدید خارجی و ایرانی خبردار بشی این وبلاگ فراهم شده.خوش آمدی

آخرین مطالب

۶ مطلب در اسفند ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود Lucky Patcher v5.9.1 – نسخه جدید و فول لاکی پچر اندروید




Lucky Patcher، لایسنس بازی ها و نرم افزارها را بردارید.


بسیاری از نرم افزارها و بازی هایی که برای سیستم عامل اندرود تولید می شوند حق اشتراک دارند و با پرداخت پول توسط کاربران خریداری می شوند، به دلیل تحریم ایران امکان خرید از مارکت اندروید فراهم نمی باشد به همین خاطر کاربران ایرانی برای دریافت این گونه نرم افزارها و بازی ها و امکان استفاده از آن ها می بایست لایسنس آن را حذف کنند و این امکان توسط گروه های هکر به منظور آنلاک کردن و یا کرک برنامه صورت می گیرد و یا از طریق برنامه هایی از طریق گوشی برای کاربران فراهم می شود.


Lucky Patcher برنامه ای است که موجب حذف لایسنس بسیاری از بازی ها و app ها می شود و شما را برای استفاده از آن نرم افزار قادر می کند. اگر گوشی شما پیش از این روت شده باشد این اپلیکیشن اندروید یکی از برترین گزینه ها برای بهره بردن از نسخه پولی بازی ها و برنامه های اندرویدی است. این برنامه تمامی گیم هایی را که دارای تبلیغات هستند و یا pro می باشند شناسایی می کند و به شما امکان حذف لایسنس را می دهد


   


      



۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۹
reza jafari

بازی راه رفتن مردگان: میشون اندروید منتشر شد




سورپرایزی بی نظیر برای کاربران اندروید لحظاتی پیش با انتشار اولین نسخه از بازی اندرویدی The Walking Dead: Michonne رغم خورد.


بازی The Walking Dead: Michonne بالاخره پس از مدت ها انتظار دقایقی پیش در گوگل منتشر شده است که تصمیم گرفتیم نسخه کامل بازی را تنها چند ثانیه پس از انتشار در رسانه جوان موبایل به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی اندرویدی که در معرفیه اولیه اش توسط Telltale Games نگاه های بسیاری از منتقدان را به سوی خود جذب کرده بود که اکنون شما می توانید آن را تجربه کنید.


وقایع بازی The Walking Dead: Michonne نحوه جدایی شخصیت میشون از گروه محبوب خود و چگونگی بازگشت به آن‌ها را به بازیکنان نشان می‌دهد. تل‌تیل همچنین اعلام کرده این بازی قرار است تمام بازی‌های منتشرشده از مجموعه The Walking Dead را به یکدیگر ارتباط دهد. The Walking Dead : Michonne آغازی بسیار عالی و احساسی دارد طوری که میواند بازیکن را جذب خود کند ولی یکی از نقص های این مجموعه این است که نمیتوانیم بازی خاطره انگیزی را تجربه کنیم. داستان اپیزود اول بازی از این قرار است که میشون به کاراکتری دیگر به نام Pete و خدمه کشتی وی خواهد پیوست تا به وی در یافتن سایر بازمانده ها و تجهیزات مورد نیاز برای بقا کمک کند. در همین حال، کشتی The Companion با سیگنالی برای کمک مواجه می شود و گروهی از بازماندگان را در کلونی شناور Monroe می یابد. The Walkind Dead: Michonne قرار است در قالب سه اپیزود عرضه شود. اپیزود دوم، Give No Shelter نام گرفته است و حدود یک ماه بعد از اپیزود اول عرضه خواهد شد. در «In Too Deep» میشان (Michonne) به پیت و خدمه اش در The Companion می پیوندد، کشتی که ساحل را برای یافتن بازماندگان و تدارکات جستجو می کند. در این سری شاهد وقایعی خواهیم بود که شخصیت کاتانا به دست سری، هنگامی که منطقه را ترک کرده بود، با آن ها مواجه می شود.



رخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید The Walking Dead: Michonne :


– داستان پردازی به شدت قدرتمند و تاثیر گذار


– گرافیک خارق العاده و تحسین برانگیز


– شخصیت پردازی قدرتمند که می توانید در آنها ایفای نقش کنید !


– صداگذاری مهیج و به شدت واقع گرایانه


– گیم پلی استثنایی با طراحی کاملا منحصر به فرد


 




۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۱
reza jafari
بازی کلش رویال بعد از آی او اس برای اندروید نیز منتشر شد.




محصولی تازه از کمپانی سوپرسل سازنده بازی کلش او کلنز تحت عنوان Clash Royale را در گوشی های اندرویدی خود داشته باشید.

سورپرایزی ویژه برای همراهان فهیم و علاقه مندان بازی های انلاین با انتشار نسخه اندرویدی کلش رویال رغم خواهد خورد. کمپانی سوپرسل اخیرا خبر از انتشار سری جدید بازی های خود تحت عنوان کلش رویال کرده است که یک بازی کارتی و با حضور شخصیت های بازی کلش او کلنز می باشد که بی شک می تواند مورد توجه میلیون ها بازیکن علاقه مند به بازی های انلاین قرار گیرد. Clash Royale مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آنهاست. همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید.

در Clash Royale طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آنها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید. بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید.

بد نیست بدانید که پیش از عرضه بازی اندروید Clash Royale، سوپرسل تاکنون دو مورد از پروژه هایش به نام های Spooky Pop و Smash Land را به خاطر اینکه به استانداردهای لازم نرسیده بودند، کنسل کرده. اما به نظر می رسد که Clash Royale از دیدگاه سوپرسل، از کیفیت مطلوب برای انتشار برخوردار بوده است که این کمپانی در نهایت تصمیم به انتشار Clash Royale گرفته است.



برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید Clash Royale :

– دوئل بین بازیکنان در سراسر جهان برای بدست آوردن غنائم در زمان واقعی

– کسب امتیاز برای بازی کردن پاداش , جمع آوری کارت های قدرتمند و ارتقا نیروها

– نابود کردن برج و تخت پادشاهی حریف برای بدست آوردن تاج و قدرت پادشاهی بیشتر

– دارای ده ها کارت از قهرمانان مختلف با نیروهای منحصر به فرد

– راه های مختلف برای پیشرفت سریع در بازی که شما را به چالش می کشد.

– امکان تشکیل یک اتحاد و قبلیه قدرتمند برای آغاز مبارزات

– امکان دعوت دوستان برای انجام یک دوئل خصوصی

– دارای ویدیو راهنمایی بازی و نمایش برترین رقابت های انجام شده






۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۶
reza jafari

▼▼ اسامی نامزدها و برندگان جوایز آکادمی (اسکار) 2016 ▼▼











۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۲۵
reza jafari

دانلود انیمیشن (zootopia) شهر حیوانات با دوبله فارسی



                 




شاهکاری جدید کمپانی EA تحت عنوان NBA LIVE Mobile اخیرا در گوگل پلی منتشر شده است که تصمیم گرفتیم امروز در جوان موبایل به شما عزیزان معرفی کنیم که  امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد. بازی اندروید NBA LIVE Mobile شما را به رقابت های ان بی ای خواهد برد و شما باید با تشکیل یک تیم قدرتمند در این تورنمنت شرکت کنید.




در طراحی بازی اندروید Co. Strike Team سعی شده است تمامی جزئیات صحنه های مختلف به گونه کاملا واقع گرایانه نمایش داده شود و از نظر ساختار گرافیکی نیز از بازی های کانتر نسخه ویندوز به شدت برتری دارد. شما در بازی Co. Strike Team از میان نقشه های مختلف باید یک نقشه را انتخاب کنید و با هم تیمی های خود وارد بازی شوید. بازی حداکثر امکان اضافه کردن ۱۶ بازیکن را دارا می باشد که توصیه می کنیم در ادامه برای دانلود Co. Strike Team با ما همراه باشید.












                                                                                     











 


۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۷
reza jafari

معرفی سری جدید بازی اندروید اساین کرید Assassin’s Creed Identity 2.4.0 در سایت نیوزیها  + تاریخ انتشار



و بی سافت کمپانی معتبر بازی سازی تصمیم به رونمایی از سری جدیدی بازی محبوب و پرطرقدار اساسین کرید تحت عنوان کامل Assassin’s Creed Identity کرده است که اخیرا نسخه ios آن در اپ استور ایتونز منتشر شده است. با توجه به اینکه کاربران زیادی در این روزها سوالات متعدد پیرامون زمان انتشار Assassin’s Creed Identity برای سیستم عامل اندروید پرسیده اند تصمیم گرفتیم امروز به استقبال نسخه اندرویدی Assassin’s Creed Identity برویم و اطلاعات کاملی از این بازی اندروید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در ادامه برای معرفی Assassin’s Creed Identity با ما همراه باشید.


Assassin’s Creed: Identity در ایتالیا می‌گذرد. در این بازی ماموریت‌ها نه در شهرهای بزرگ و کامل ساخته شده، بلکه در قسمت‌های کوچکی از شهر و در مقیاس کوچکتر می‌گذرد. در کنار درگیری‌ها و ترورهای معمول بازی که در این نسخه هم باید به انجام آن بپردازید، بازی در خلال داستان جذاب خود، روش‌های جدیدی برای به قتل رساندن دشمنان را پیش روی شما می‌گذارد.


پیش از این، از سری فرقه‌ی اساسین یک بازی در این ابعاد برای پلتفرم‌های همراه منتشر نشده بود. گرافیک این بازی به مدد استفاده از انجین یونیتی مثال زدنی است و تقریبا می‌شود گفت که همه‌ی جذابیت‌های گیم‌پلی نسخه‌های کنسولی بازی، در این نسخه نیز قابل تجربه هستند. این بازی، همچنین دارای یک سیستم ازدحام جمعیت، آب و هوای پویا و نورپردازی دینامیک است و بالاخره می‌توانیم ببینیم پردازنده‌های موبایل چهار هسته‌ای واقعا چقدر قدرتمند هستند.



رخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید Assassin’s Creed Identity :


مکان ساخت شخصیت بازی توسط کاربر

تبدیل شدن به یک آدمکش حرفه ای

باز کردن مکان ها و ایتم های جدید با پیشرفت در بازی

انجام ماموریت ها در بنا های تاریخی ایتالیا مانند آمفی‌تئاتر رم

امکان انتخاب لباس های مختلف در طی بازی

استفاده از سیستم رمز گشای برای باز کردن آیتم های مختلف

امکان انجام بازی بصورت چند نفره و کمک گرفتن از دوستان

گرافیک HD منحصر به فرد

کنترل آسان بازی

 

این بازی دارای قابلیت ساخت مراحل بطور تصادفیست که در بین ۱۶ نوع ماموریت مختلف صورت می‌گیرد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به قابلیت های آنلاین و چند نفره بازی کردن اشاره کرد که به کمک این قابلیت می توانید از دوستانتان نیز برای پیشرفت در مراحل کمک بگیرید.




توجه : شنیده ها حاکی از این می باشد که بازی Assassin’s Creed Identity باید تا اواخر بهار ۹۵ منتشر شود!

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۴۳
reza jafari