نیوزیها

... اخبار و دانلود بازی ، انیمیشن ، نرم افزار و

نیوزیها

... اخبار و دانلود بازی ، انیمیشن ، نرم افزار و

نیوزیها

برای اینکه از جدید ترین خبر های بازی های ااندروید و کامپیتر و فیلم ها و سریال های جدید خارجی و ایرانی خبردار بشی این وبلاگ فراهم شده.خوش آمدی

آخرین مطالب

بازی راه رفتن مردگان: میشون اندروید

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

بازی راه رفتن مردگان: میشون اندروید منتشر شد




سورپرایزی بی نظیر برای کاربران اندروید لحظاتی پیش با انتشار اولین نسخه از بازی اندرویدی The Walking Dead: Michonne رغم خورد.


بازی The Walking Dead: Michonne بالاخره پس از مدت ها انتظار دقایقی پیش در گوگل منتشر شده است که تصمیم گرفتیم نسخه کامل بازی را تنها چند ثانیه پس از انتشار در رسانه جوان موبایل به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی اندرویدی که در معرفیه اولیه اش توسط Telltale Games نگاه های بسیاری از منتقدان را به سوی خود جذب کرده بود که اکنون شما می توانید آن را تجربه کنید.


وقایع بازی The Walking Dead: Michonne نحوه جدایی شخصیت میشون از گروه محبوب خود و چگونگی بازگشت به آن‌ها را به بازیکنان نشان می‌دهد. تل‌تیل همچنین اعلام کرده این بازی قرار است تمام بازی‌های منتشرشده از مجموعه The Walking Dead را به یکدیگر ارتباط دهد. The Walking Dead : Michonne آغازی بسیار عالی و احساسی دارد طوری که میواند بازیکن را جذب خود کند ولی یکی از نقص های این مجموعه این است که نمیتوانیم بازی خاطره انگیزی را تجربه کنیم. داستان اپیزود اول بازی از این قرار است که میشون به کاراکتری دیگر به نام Pete و خدمه کشتی وی خواهد پیوست تا به وی در یافتن سایر بازمانده ها و تجهیزات مورد نیاز برای بقا کمک کند. در همین حال، کشتی The Companion با سیگنالی برای کمک مواجه می شود و گروهی از بازماندگان را در کلونی شناور Monroe می یابد. The Walkind Dead: Michonne قرار است در قالب سه اپیزود عرضه شود. اپیزود دوم، Give No Shelter نام گرفته است و حدود یک ماه بعد از اپیزود اول عرضه خواهد شد. در «In Too Deep» میشان (Michonne) به پیت و خدمه اش در The Companion می پیوندد، کشتی که ساحل را برای یافتن بازماندگان و تدارکات جستجو می کند. در این سری شاهد وقایعی خواهیم بود که شخصیت کاتانا به دست سری، هنگامی که منطقه را ترک کرده بود، با آن ها مواجه می شود.



رخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید The Walking Dead: Michonne :


– داستان پردازی به شدت قدرتمند و تاثیر گذار


– گرافیک خارق العاده و تحسین برانگیز


– شخصیت پردازی قدرتمند که می توانید در آنها ایفای نقش کنید !


– صداگذاری مهیج و به شدت واقع گرایانه


– گیم پلی استثنایی با طراحی کاملا منحصر به فرد


 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۳
reza jafari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی