نیوزیها

... اخبار و دانلود بازی ، انیمیشن ، نرم افزار و

نیوزیها

... اخبار و دانلود بازی ، انیمیشن ، نرم افزار و

نیوزیها

برای اینکه از جدید ترین خبر های بازی های ااندروید و کامپیتر و فیلم ها و سریال های جدید خارجی و ایرانی خبردار بشی این وبلاگ فراهم شده.خوش آمدی

آخرین مطالب

معرفی سری جدید بازی اندروید اساین کرید Assassin’s Creed Identity 2.4.0 در سایت نیوزیها  + تاریخ انتشار



و بی سافت کمپانی معتبر بازی سازی تصمیم به رونمایی از سری جدیدی بازی محبوب و پرطرقدار اساسین کرید تحت عنوان کامل Assassin’s Creed Identity کرده است که اخیرا نسخه ios آن در اپ استور ایتونز منتشر شده است. با توجه به اینکه کاربران زیادی در این روزها سوالات متعدد پیرامون زمان انتشار Assassin’s Creed Identity برای سیستم عامل اندروید پرسیده اند تصمیم گرفتیم امروز به استقبال نسخه اندرویدی Assassin’s Creed Identity برویم و اطلاعات کاملی از این بازی اندروید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در ادامه برای معرفی Assassin’s Creed Identity با ما همراه باشید.


Assassin’s Creed: Identity در ایتالیا می‌گذرد. در این بازی ماموریت‌ها نه در شهرهای بزرگ و کامل ساخته شده، بلکه در قسمت‌های کوچکی از شهر و در مقیاس کوچکتر می‌گذرد. در کنار درگیری‌ها و ترورهای معمول بازی که در این نسخه هم باید به انجام آن بپردازید، بازی در خلال داستان جذاب خود، روش‌های جدیدی برای به قتل رساندن دشمنان را پیش روی شما می‌گذارد.


پیش از این، از سری فرقه‌ی اساسین یک بازی در این ابعاد برای پلتفرم‌های همراه منتشر نشده بود. گرافیک این بازی به مدد استفاده از انجین یونیتی مثال زدنی است و تقریبا می‌شود گفت که همه‌ی جذابیت‌های گیم‌پلی نسخه‌های کنسولی بازی، در این نسخه نیز قابل تجربه هستند. این بازی، همچنین دارای یک سیستم ازدحام جمعیت، آب و هوای پویا و نورپردازی دینامیک است و بالاخره می‌توانیم ببینیم پردازنده‌های موبایل چهار هسته‌ای واقعا چقدر قدرتمند هستند.



رخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید Assassin’s Creed Identity :


مکان ساخت شخصیت بازی توسط کاربر

تبدیل شدن به یک آدمکش حرفه ای

باز کردن مکان ها و ایتم های جدید با پیشرفت در بازی

انجام ماموریت ها در بنا های تاریخی ایتالیا مانند آمفی‌تئاتر رم

امکان انتخاب لباس های مختلف در طی بازی

استفاده از سیستم رمز گشای برای باز کردن آیتم های مختلف

امکان انجام بازی بصورت چند نفره و کمک گرفتن از دوستان

گرافیک HD منحصر به فرد

کنترل آسان بازی

 

این بازی دارای قابلیت ساخت مراحل بطور تصادفیست که در بین ۱۶ نوع ماموریت مختلف صورت می‌گیرد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به قابلیت های آنلاین و چند نفره بازی کردن اشاره کرد که به کمک این قابلیت می توانید از دوستانتان نیز برای پیشرفت در مراحل کمک بگیرید.




توجه : شنیده ها حاکی از این می باشد که بازی Assassin’s Creed Identity باید تا اواخر بهار ۹۵ منتشر شود!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی